بهترین سن رفتن به مهدکودک

اگر در مورد اینکه کودکتان چه زمانی باید مهدکودک را شروع کند، فکر می کنید، تنها نیستید. هر سال، والدین در سراسر ایالات متحده با تعیین آمادگی برای مدرسه برای کودک 5 ساله خود مواجه می شوند – حداقل سنی که اکثر ایالت ها برای واجد شرایط بودن مدرسه تعیین می کنند.

و در حالی که برخی از ایالت ها نیاز به حضور در مدرسه در سن 5 سالگی دارند، بسیاری دیگر قوانین اجباری حضور در مدرسه را دارند که از سن 6 سالگی یا بالاتر شروع می شود، که والدین را به دنبال راهنمایی برای فرستادن فرزند خود به مدرسه می گذارد.

بچه ها چه زمانی مهدکودک را شروع می کنند؟

بیشتر بچه‌ها مهدکودک را از 5 سالگی شروع می‌کنند، اگرچه ممکن است از 4 سالگی یا تا اواخر 7 سالگی شروع کنند. این که آیا واجد شرایط شروع به کار هستند معمولاً مستلزم آن است که قبل از یک تاریخ خاص – معمولاً در اوت یا سپتامبر – 5 ساله شوند.

🎂مهدکودک منطقه 22 🎂

به احتمال زیاد ایالت شما مهدکودک ارائه می دهد، اما همه ایالت ها نیازی به حضور کودکان ندارند. طبق گزارش کمیسیون آموزش ایالت ها، از سپتامبر 2020، تنها 19 ایالت به اضافه ناحیه کلمبیا وجود دارد که بر اساس قوانین یا مقررات ایالتی، کودکان را ملزم به حضور در مهدکودک می کنند.

یک خداحافظی خاص ایجاد کنید. فقط بین شما دو نفر خداحافظی خصوصی و خاص را تمرین کنید – مانند یک دست دادن مخفیانه یا یک بوسه خاص – تا به کودکتان کمک کنید شروع به دور شدن کند. سپس به آنها بگویید که در هر بار رفتن از همان خداحافظی استفاده خواهید کرد.
یک مهارت مقابله را آموزش دهید. تحقیقات نشان می‌دهد که وقتی بچه‌ها احساس می‌کنند تا حدودی بر موقعیت خود کنترل دارند و می‌توانند با ترس صحبت کنند، اضطراب آنها کاهش می‌یابد. با آموزش یک عبارت اطمینان‌بخش به فرزندتان کمک کنید تا احساس مسئولیت کند. به عنوان مثال، از کودک خود بخواهید که تمرین کند، «برو، نگران باش، مرا تنها بگذار. مامان برمی گردد،» وقتی آنها احساس اضطراب می کنند.
از سنگریزه جادویی استفاده کنید. به فرزندتان یک یادگاری خاص مانند سنگریزه یا جاکلیدی همراه با عکس خود بدهید تا نگه دارد و توضیح دهید که هر زمان که آن را لمس کردید، به این معنی است که به او فکر می کنید. همچنین می توانید یک مربع کوچک از پتوی امنیتی آن ها را در کوله پشتی یا ژاکت آن ها قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید.

منبع مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه خدماتارتباط با ماتماس مستقیم